reklama

Hriešni ľudia mesta Viedenského

Čo tam po pamiatkach... Keď si vyberiete vhodný čas, dajú sa vidieť iné veci...a to by ste teda čumeli!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

„Keď niekedy pôjdeš doViedne, tak ti garantujem, že na ňu budeš dlho spomínať!“, hovoril mi jedenznámy. Aj keď ten dotyčný mal na mysli skôr to, že Viedeň je neuveriteľnémiesto, kde história číha na každom kroku a okolité pamiatky mi vyraziadych, ja som zažil šok z niečoho úplne iného. Keď som naposledy navštívilViedeň, tak som tam natrafil na medzinárodný pochod gayov a lesbičiek.Videl som tritisíc polonahých homosexuálov, z ktorých ma tak polovicatľapla po zadku a druhá polovica ma pohladkala po „vláskoch“. Od všetkýchsom samozrejme dostal vizitku s gayklubom. Na tom by nebolo nič zlé, veďnapokon, mal som zážitok, že som videl niečo nezvyčajné. Aj keď som zaplatilkrutú daň, lebo som videl ako ma všetci vyzliekajú očami... Horšie to všakbolo, keď som sa vrátil domov... Reportáž z toho viedenského pochodu totiždávali v televízii a niekoľko mojich známych ju videli... Odvtedy sami už nikoho nepodarilo presvedčiť, že som bol vo Viedni iba pozrieťpamiatky... Od tohto zážitku uplynulo snáď aj 5 rokov a ja som sa dnesvybral do tohto „hriešneho“ mesta znovu... Opäť mi nikto neveril, ale mne už tobolo jedno. Pár trápnych poznámok mi predsa neskazí radosť z výletu. Taksom tma teda došiel a predstavte si,..  ani jeden teplý! ... to bola nuda. PS: Na jednej ulici vo Viedni sídlia tie najdrahšie módne značky svetaako napr.: Luis Viton, Armani, GUCI, Rolex, Blahnik,....   všetky mali prekrásne výklady... len mi trochavadilo, že sú dosť špinavé... až potom som si všimol, že zamazané sú oduslintaných Slovákov, ktorí pred každou svetovou značkou vystávajú a neviemna čo čakajú... Vedia, že sa tam nikdy nedostanú.. tak si aspoň ukážu...a prstom!

Marek Janičík

Marek Janičík

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodil som sa pomerne mladý a za svoj najväčší životný úspech pokladám to, že som vôbec na tomto svete. Žijem v Považskej Bystrici, nehanbím sa za to, ale ani sa s tým nechválim. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu