reklama

Ani mnoho, ani málo

Nie každá výpoveď, musí byť autobiografická... ...aj takí sme my muži

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ani mnoho, ani málo

Volala sa Sandra a bola to dlhonohá černoška.Tuším, že pochádzala z Paríža, kde študovala a obľubovala prechádzkyv ľahkých letných šatách pri Seine. Jej miery boli 95-65-95. Nie, nemeralsom to, ale tak to bolo napísané v tom časopise, ktorý mal môj otecschovaný v garáži pod hŕbou starých handier. Mala 26 rokov a ja iba13. Sandra sa stala mojou prvou milenkou. Teda, ona o tom doteraz netuší,ale ja mám na ňu veľmi príjemné spomienky. Dodnes nemôžem z hlavy dostaťnajmä jej jednu fotografiu, kde ležala na zelenej tráve a práve si sťahovala svoje biele čipkovanénohavičky.  Práve ten obrázok ma vedelvždy dostať najviac. Sandra nebola mojou milenkou dlho. Po nej som si rýchlonašiel druhú, ešte lepšiu. Ale tá už nebola mojou prvou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nikdy som nepočítal, koľko som mal doteraz mileniek. Alepodľa mojich odhadov by ich mohlo byť viacej ako tisíc. A všetky mi robilitaké veci, ktoré sú v niektorých krajinách normálne, že zakázané. Mal som snáď všetky ženy: biele, žlté, čierne,mladé, tety, panny, nymfomanky, tlsté, chudé, ryšavé, čiernovlasé, blondýny,bisexuálky, ba dokonca aj lezbičky. Ale ani jednu skutočnú.

Uvedomujem si, že som veľmi ojedinelý prípad. Lebo narozdiel od iných zúfalcov, ja som ešte v živote nemal ani lásku. Takže týmpádom nemusím ani rozprávať nijaké trápne príbehy o tom, ako sa mipodarilo zlyhať vtedy, keď som mal možnosť uspieť. A výzorom to byť predsanemôže? Nie, že by som sa považoval za nejakého krásavca, ale keď vidím akéindivíduá majú každý týždeň inú babu, tak mi z toho logicky vyplýva, žetým to jednoducho nie je. A že vraj, na kráse aj tak nezáleží.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Snažil som sa, aby som bol práve ja ten, po kom ženytúžia. Každá totiž hovorí iba tom, že chce muža, ktorý je charakterný, chápavý,a ktorý ju dokáže počúvať celé hodiny.  No postupne som zistil, že sú to iba samé keci.Pretože skoro každá žena, ktorá toto hovorí, napokon v kútiku duše aj tak túžiiba po tom normálnom, obyčajnom a typickom chlapovi. Takého, ktorý opravína diaľnici auto, keď sa pokazí a nie toho, čo dokáže zavolať odťahovúslužbu. Bohužiaľ prišiel som na to až teraz. Takže dnes mám stovky výbornýchkamarátok, ktoré obdivujú moje nechlapské správanie a neustále mirozprávajú, aký som super a tak..., ale ani jednu priateľku.A najhoršie na tom je to, že si o mne všetci naokolo myslia, že somteplý. Čiže, je to asi tak, že keď sa páči žena mužovi, tak je to normálne. Alekeď sa páči muž žene, je okamžite homosexuál. Nechcem teraz vyzerať, akoby somsa sťažoval na všetky ženy sveta. Tak to nie je, naozaj to tak nemyslím. Možnozo mňa iba rozpráva moje zúfalstvo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, že mám predsa veľa možností, ako to všetko zmeniťza jediný večer. Veď slečny ulíc sú skoro na každom rohu a stačí im dať doruky pár drobných, a všetko bude zrazu úplne inak. Často som nad týmuvažoval a keď som to napokon chcel skúsiť, zrazu mi srdce a hlavapovedala STOP. Asi som staromódny, keď k tomu potrebujem lásku. No vraj ajtú staromódnosť majú ženy rady. 

Včera som mal 26 rokov. Presne toľko, ako mala Sandravtedy, keď sme to spolu robili po prvýkrát. Ja som odvtedy už zostarolo ďalších 13 rokov, no okrem toho sa nič iné nezmenilo. Moja prvá milenkavyzerá na tých fotografiách stále rovnako a ja znásilňujem svoju myseľ apredstavivosť tak isto ako vtedy.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale snažím sa nestrácať nádej. Viem, že to predsa lenpríde, ibaže neviem kedy. A možno, že raz stretnem tú svoju Sandru. Zverím sajej, padneme si do náručia a ukáže mi, že skutočnosť je krajšia ako sen.To by bol ten lepší prípad. V horšom by mi po mojom priznaní jednuvrazila.

Viem, že milovať sa s láskou v srdcineznamená pre ľudí mnoho, ale pre mňa to neznamená ani málo. Aj taký je ten nášmužský svet. A to je všetko.

Marek Janičík

Marek Janičík

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodil som sa pomerne mladý a za svoj najväčší životný úspech pokladám to, že som vôbec na tomto svete. Žijem v Považskej Bystrici, nehanbím sa za to, ale ani sa s tým nechválim. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu